Missoula naar Idaho Falls - Reisverslag uit Idaho Falls, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu Missoula naar Idaho Falls - Reisverslag uit Idaho Falls, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu

Missoula naar Idaho Falls

01 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Idaho Falls

Tja, dat was natuurlijk een makkie na gisteren. Uiteraard hebben we een rondje gelopen. Het is ons erg goed bevallen. Eerst een stuk rijden (ruim 500km vandaag), daarna inchecken en naar de golfbaan toe.
We vertrokken rond 8.15 en waren rond 12.45 in het motel (Super 8). Inchecken, even een broodje scoren bij de Walmart en dan golfen. Gelukkig konden we vrijwel direct van start, het was erg rustig. Hoewel het weer boven de 30 graden was voelde het niet zo aan. Er stond een lekker windje en het was niet benauwd ofzo. En we hebben een cart gehuurd, dat scheelt.
De baan zelf was niet zo moeilijk, brede fairways, weinig water. Wel waren greens klein en lastig aan te spelen, daarnaast ook nog eens supersnel, wennen dus. Karin had hier hegen holes voor nodig, want de tweede negen gingen veel beter. Frank had 81 slagen (par 70) maar had veel problemen met putten.
Het grappige is dat we het gevoel hadden op een soort lokale tennisclub te zijn. Erg ontspannen en informele sfeer. Om 18.00 exact (wij waren inmiddels binnen) stond er een grote groep mannen die een soort toss-avond hadden zoals ze dat bij tennis ook kennen.
Daarna terug naar het motel, douchen en eten. Dit keer bij een typisch Amerikaans BBQ-restaurant. De bediening was niet al te best (onze cola kwam pas tijdens hoofdgerecht) maar het eten was erg lekker. Karin had Grilled Shrimps en Frank Texas Grilled Beef.
Daarna nog even geld gepind en getankt zodat we klaar zijn voor de dag van morgen: op naar Yellowstone! We pakken eerst het zuidelijke deel (we blijven hier nog een nacht) en de dag erop het noordeljke deel, waar Yellowstone ook verlaten en in Bozeman overnachten.
Ook alvast de motels voor de 2 dagen na Yellowstone gereserveerd Eerst dus Bozeman en daarna Spokane.