Spokane - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu Spokane - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu

Spokane

05 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Spokane

Vandaag hadden we een rustige dag op de planning staan.
Het ontbijt was prima en we zijn daarna naar Coeur D’Alene gereden waarvan we wisten dat het aan een mooi meer lag. Toen we er waren bleek er een jaarmarkt te zijn, erg leuk. En ook het stadje zelf en het meer waren de moeite meer dan waard. We hebben hier de ochtend doorgebracht. Vlakbij was de boot-helling waar de een na de andere grote SUV plus trailer en speedboot aan kwam rijden. Een aantal Amerikanen heeft zo te zien geen gebrek aan dollars.
Daarna naar MeadowWood om te golfen. Leuke ontvangst en prima baan. We zaten met Bob en Steve in de flight. Zij zijn buren van elkaar en kwamen uit Spokane en hadden hun eigen golf-buggy meegenomen op de aanhangwagen. Bob en Steve bleken twee gezellige mannen te zijn waar we ook nog de 19e hole mee hebben gespeeld. Karin was vandaag goed op dreef (ruim onder de hcp) en ook Frank ging goed (op weg naar score onder de 80, maar toen een bal kwijt op hole 16,uiteindelijk precies 80 slagen).
Na afloop dus nog even wat gedronken en de discussie tussen Bob en Steve ging ongeveer zo:
Bob: Oh they are in the Days Inn on3rd Street
Steve: That’s the prostitute area isn’t it?
Bob: It is, i wouldn’t have booked a motel in that area.
Nou ja, wij normaal gesproken dus ook niet, maar als je via internet boekt weet je dit soort dingen gewoon niet. Komt af en toe voor, no big deal, just stay calme.
Bob gaf ons de tip om bij Chili’s te gaan eten, een Mexicaans restaurant. Karin had Fajito Trio en Frank Chicken Club Taco’s. Allebei wederom erg lekker gegeten. Het eten in Amerika bevalt ons tot nu toe (afgezien vd Burger King) erg goed!
Het weer is nog steeds erg goed, vandaag ook weer veel zon en ruim 30 graden met een lage luchtvochtigheid en een lekker briesje.
Morgen op weg naar Lynnwood, vlakbij Seattle. Daarna gaan we naar Vancouver Island, we proberen straks nog even het motel daar te boeken (in Victoria). We willen 2 tot 3 dagen op Vancouver Island blijven.