Bozeman naar Spokane - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu Bozeman naar Spokane - Reisverslag uit Spokane, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu

Bozeman naar Spokane

04 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Spokane

Vandaag een reisdag voor de boeg. Het was een kwestie van cruise control aanzetten en het stuur vasthouden. Weinig spannends te vertellen wat dat betreft.
In Spokane aangekomen zijn we eerst op zoek gegaan naar een golfbaan voor morgen, eerst naar Liberty Lake Golfcourse, vlak daarbij lag MeadowWood Golfcourse en die is het ook geworden. Daarna kwamen we langs een grote mall en daar hebben we geshopt bij Sports Authority waar we allebei goed zijn geslaagd.
Daarna doorgereden naar het motel, de Days Inn in Spokane downtown. Normaal gesproken is Days Inn prima maar deze is niet zo geweldig. Het is een oud motel wat door Days Inn is gekocht en nu wordt gerenoveerd, wat geen overbodige luxe is. Wij zitten nog in het oude deel.
Daarna de stad nog even in geweest, we kwamen door wat minder gezellige buurten. Uiteindelijk midden in de stad bij P.F. Chang’s China Bistro, een behoorlijk trendy tentje (voor ons doen dan). Heerlijk gegeten, Karin had Lo Mein (noodles) en Frank P.F. Chang’s Fried Rice. En eindelijk weer eens lekkere chinese thee gedronken.
Morgen nog een dag in Spokane, we slapen hier dus 2 nachten.
Foto's uploaden lukt helaas niet, de Wifi verbinding is te traag. Maar we hebben ook niet veel foto's gemaakt onderweg. Toch nog gelukt met de Wifi bij de receptie waar iknog even naar toe moest.