Emerald Canyon GC - Reisverslag uit Indio, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu Emerald Canyon GC - Reisverslag uit Indio, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu

Emerald Canyon GC

Door: Frank

23 September 2008 | Verenigde Staten, Indio

De dag van vandaag stond in het teken van zgn "Desert Golf". Vanochtend lekker tot 8 uur blijven liggen om op ons gemakkie naar de golfbaan te gaan. De temp was nog erg lekker 's ochtends maar liep al heel erg snel op. Wat wil je met een woestijnklimaat.
We waren mooi op tijd (plm 10.00) bij de golfclub. Onderweg nog een paar mooie uitkijkjes op Colorado River gehad. En heel erg veel vakantie-resorts gezien. Zag er allemaal prima uit, mooie locatie om je vakantie door te brengen. Hoewel juli augustus te warm zal zijn.

Het was erg rustig op de golfbaan dus we konden direct na het inslaan van start (10.45 ipv 11.15). Baan was erg mooi, goedkoop (USD 80 alles bij elkaar), de gehuurde stokken weer van mindere kwaliteit (niet zo slecht als de vorige keer gelukkig) en het was er vooral warm, warm en nog eens warm. Toen we in de auto stapten (plm 15.30) was het rond de 40 graden. Gek genoeg hadden we dat idee zelf niet, het was best te doen. In juni in Frankrijk was het gevoelsmatig veel warmer toen we daar een keer golfden (Gasha had toen bijna een zonne/warmte-steek opgelopen).

Nu zijn we in Indio vlakbij Palm Springs. Deze omgeving heeft de naam decadent te zijn. Veel rijke mensen hebben hier een vakantiehuis, brengen hun pensioen hier door, etc.

Oorspronkelijk zouden we morgen naar LA. Maar eerlijk gezegd trekt ons dat niet zo. We horen en lezen eigenlijk alleen maar verhalen dat het tegenvalt. Dus waarschijnlijk gaan we morgen naar Joshua Tree Park en 29 Palms. Gaan we zo verder uitzoeken.
Morgenavond een motel in Hollywood geboekt.

Net taco's gegeten bij de Mexicaan, was weer erg lekker.

• 24 September 2008 - 14:48

Maarten:

Hey Steppels,

Ik zie dat jullie veel moois zien en het naar jullie zin hebben. Geniet nog ff want over een paar dagen is de pret weer voorbij.

groeten uit grijs nederland 16gr,

Maarten