SF + Lake Tahoe - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu SF + Lake Tahoe - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu

SF + Lake Tahoe

Door: Frank

10 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goedendag allemaal. Hier nu 20.30 's avonds in de lobby van Motel6 in Lake Tahoe, net een Wifi-kaart gekocht dus we kunnen weer online.

Gisteravond waren we zo moe van al het lopen in SF dat we om 19.00 al lagen te pitten. Dus vannacht om 1 uur al wakker. Dom dom dom. Vanavond blijven we langer wakker om vd jetlag af te komen. Lukt aardig want het is nu al(!) 20.45.

Vanochtend dus vroeg op en uitgecheckt. Auto werd keurig netjes opgehaald (mag ook wel voor USD 50 parkeren voor 2 dagen). Daarna naar de Golden gate bridge. Vonden we wel mooi maar nou ook niet echt een top-attractie. Wel weer opvallend veel wielrenners trouwens.
Daarna naar Golden gate park en het strand geweest. Bij het strand werd nog iemand die vlakbij ons stond beroofd. In grote paniek rende hij naar het dichtsbijzijnde restaurant. Het leek ons echter nogal mee te vallen.

Daarna zijn we naar Lake Tahoe gereden. Zal ruim 300 km zijn geweest. Mooie rit gehad, de natuur begint al erg mooi te worden. Bergachtig.
In Lake Tahoe zitten we dus in Motel6, keurig netjes voor USD 50. We waren er om plm 16.00 en hebben eerst lekker een uurtje aan het zwembad gelegen.
Morgen willen we rond het meer rijden (ruim 100 km) en dan richting Yosemite.
Vanavond gegeten in een soort Irish pub/restaurant. Erg lekker, Karin Taco's en Frank Fish and chips.

• 11 September 2008 - 06:17

Lydia En Wim:

Heey Karin en Frank,

Hartstikke leuk dat we zo met jullie mee mogen genieten. Heel veel plezier en de groetjes va ons uit Hellendoorn.

Lydia en Wim

• 11 September 2008 - 08:26

Theo En Marjon:

Hallo Amerika-gangers,
    Leuk deze website, kunnen we jullie goed in de gaten houden, net big brother. Vind de auto wel een beetje aan de kleine kant voor 2 volwassenen...

• 11 September 2008 - 12:50

AdF (nu Nog Wel):

Hoi Karin (en Frank),

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Veel collega's hebben even een blik geworpen op jullie site. Groeten en fijne vakantie!

ADF collega's

• 11 September 2008 - 13:59

Hellen:

Nou thuis gaat alles goed. Alle kippen leven nog. Goed he. Nu kijken of we het deze vakantie vol kunnen houden. Goede reis verder. Groetjes

• 11 September 2008 - 15:19

Libe,11-9.17.17uur.:

Hallo. Nu de site werkt prima.Mooi dat alles goed gaat en het weer lijkt ons ook niet verkeerd.Net even naar 88 geweest.Gras groeit goed.Zat.of maandag maaien.VVR
    weer gewonnen met voetballen.
    Groeten uit R'w.

• 11 September 2008 - 21:09

Bas & Carlos:

Howdy Folks,

Doe het rustig aan daar, neem maar veel foto's en laat ze maar zien op de site, dat vinden we best leuk. Corry Konings en haar vriend zijn uit elkaar, en in Congo zijn 12 geiten vrijgelaten uit de gevangenis.

veel groetjes,

Bas & Carlos