Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu

Niagara Falls

Door: Frank

18 Juni 2016 | Verenigde Staten, Niagara Falls

Vandaag een dag met twee (eigenlijk drie) gezichten.
Vanochtend stond in het teken van autorijden, we moesten de oversteek maken van Howe naar Niagara Falls. Om 6.00 opstaan, 7.00 in de auto en om 14.00 op de plaats van bestemming.
Had ik al gezegd dat Amerika een gooi doet om Duitsland voorbij te streven met het aantal Baustellen per km snelweg? Soms wordt je d'r gek van.
Het derde gezicht: van 14.00 tot 18.00 de omgeving verkend, wat gegeten (viel helaas tegen, ons eerste American restaurant) en daarna dus naar de Falls
Die waren erg mooi, ik denk dat de foto's genoeg zeggen. Om 22.00 was er vuurwerk, daar hebben we nog op gewacht. Was ook erg fraai maar ook erg druk. Gelukkig waren wij op tijd en hadden we een mooie plek om naar het vuurwerk te kijken en ook om de watervallen bij invallende duisternis te bewonderen.
We zijn vandaag relatief laat, het is nu 23.15 dus tijd om af te sluiten. Nog even foto's uploaden, een biertje drinken en dan plat.
Morgen weer naar de Falls, maar dan de Canadese kant, we willen dan ook met de boot naar de Falls varen.

• 18 Juni 2016 - 08:53

Bas:

The Queen of the Mist zag er leuk uit, vergeet je regenjas niet;-)

• 19 Juni 2016 - 00:21

GOLF-X:

Leuk hoor al die verslagen - hebben wij ook een beetje een vakantiegevoel