Island Hills - Reisverslag uit Howe, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu Island Hills - Reisverslag uit Howe, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu

Island Hills

Door: Frank

17 Juni 2016 | Verenigde Staten, Howe

Wat een verschil met gisteren! Toen hadden we temperaturen van zo'n 35 graden, vandaag haalden we amper de 20 graden. We hadden nog een autorit van 3 uur voor de boeg. Ik had de golfclub inmiddels gereserveerd en kwam er gelukkig op tijd achter dat deze in een andere tijdzone lag. Toen werd onze dag dus een uurtje korter en moesten we nog opschieten om 14.30 te halen. Uiteindelijk waren we rond 14.00 op de club, het was gelukkig rustig, dus we konden ook wat later starten.

Island Hills is een echte championship course. Dat betekent fairways als tapijt maar ook snelle en geonduleerde greens. De baan had het meeste weg van een soort inland links course. Vooral de par 3 holes waren een plaatje om te zien, erg mooi.
Na 18 holes waren de scores als volgt, Frank 83 (39/44) bruto en 75 netto (par 72). 33 stableford punten, Karin had 20 stableford punten, die was een paar holes haar swing "kwijt".

Het was inmiddels bijna 19.00 en we wisten dat er bij het hotel niks te doen was. We hebben dus op de golfclub maar wat gegeten. Ze hadden verse pizza's en die waren erg lekker!

Al met al een leuke dag. Morgen eerst een stuk rijden naar de Niagara Falls en als het goed is kunnen we ze aan het eind van de dag al zien!

• 17 Juni 2016 - 11:24

Fred En Ineke:

Een interessant verslag....... We zijn benieuwd naar de volgende verslagen.