Lucky with the weather - Reisverslag uit Sanford, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu Lucky with the weather - Reisverslag uit Sanford, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu

Lucky with the weather

Door: Frank

23 Juni 2016 | Verenigde Staten, Sanford

Vandaag een relaxte dag, stukje cruisen in de Chevy, tegen een klein wit balletje slaan en er achteraan lopen, hapje eten en klaar is Kees.
We hadden tijd genoeg vanochtend dus hebben we de highway en interstate gemeden en zijn binnendoor gereden. Je ziet het land dan vanuit een heel ander perspectief. Voor de bijrijder veel leuker want de snelweg is op een gegeven moment wel saai.
We zijn even gestopt bij Belfast, een mooi kustplaatsje. Je hebt daar een erg goeie lobster pond, maar het was half elf s ochtends toen we daar waren en dat vonden we een beetje vroeg voor de lunch, laat staan het diner.
Onderweg naar de golfclub begon het enorm te regenen. We hadden gisteren net tegen elkaar gezegd dat we tot nu toe erg goed weer hebben gehad en al zou het nog drie dagen regenen, we geen reden tot klagen zouden hebben. Was dat de (weer)goden verzoeken? Viel gelukkig erg mee, het stopte met regenen toen we op de golfclub waren en we hebben gewoon in de korte broek en polo kunnen spelen.
De baan was prima, Karin had 28 punten en Frank 26, dus de stand is nu gelijk, allebei 3 punten uit 3 wedstrijden. Vrijdag de finale!
De tweede negen holes kwamen we achter een dameswedstrijd te zitten en hebben we helaas veel moeten wachten. Konden we mooi even naar de villa's kijken die op het resort stonden. Die waren net nieuw gebouwd, en wat blijkt: ze maken alles van kunststof! Vanuit de verte lijkt het nog wel hout, maar als je dichtbij staat zie je direct dat het kunststof is.
Door de dames waren we vrij laat binnen en moesten we dus nog haasten. Qua restaurant was er weinig te kiezen en hebben we maar voor de Applebee's gekozen en we waren aangenaam verrast. Karin had gegrilde kip en Frank gegrilde steak, allebei prima klaar gemaakt en ook normale porties.
Om half tien nog even naar de Walmart, die zit hier om de hoek. Blijft wel bijzonder dat je zo laat nog naar deze super-supermarkt kunt, maar het is soms wel handig!
Morgen naar Boston!