Death Valley - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van frankenkarin - WaarBenJij.nu

Death Valley

Door: Frank

16 September 2008 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag een extreme dag: erg erg mooi (Death Valley) erg warm (+ 40 graden) en erg nep (Las Vegas).
Vanochtend 5.45 opgestaan in Lone Pine (mooie naam, die ook toepasselijk is voor dit stadje trouwens), ontbeten etc en om 6.45 zaten we in de auto. Mooi op tijd.

Death Valley is onbeschrijfelijk mooi, eigenlijk moet je een video van de hele dag maken om een voorstelling te kunnen krijgen. Er was geen saaie minuut bij. Wat een kleuren, uitzicht, grootsheid, etc etc. Net alsof je de hele dag in een filmdecor bent. Hopelijk laten de foto's een beetje zien hoe mooi Death Valley is. We hebben het bij 2 foto's gelaten omdat we er max 10 op de site kunnen zetten.
Onderweg nog twee trails gelopen. De eerste was naar zandduinen. Heel apart zo midden in de woestijn. We hebben het bij een dik half uur lopen gehouden. Meer dan genoeg in de hitte.
Een andere trail was richting Dante's View waarbij je tussen de rotsen kon lopen en vooral van de verschillende kleuren kon genieten.

Bij Dante's View hadden we nog onze fotocamera laten liggen. Gelukkig kwamen we er op tijd achter en nadat Frank was terug gelopen lag de camera en nog gewoon.

In het Visitor Center hebben we nog twee "hoofddeksels" gekocht. Zie de nieuwe (pas)foto bij ons profiel.

En dan Las Vegas, kreeg een beetje het Dubai gevoel toen we aan kwamen rijden. Ineens vanuit het niets in de woestijn een stad die uit de grond rijst. Eerste indruk is erg nep, druk etc.

Uitsmijter voor de AdF-collega's: Karin heeft vandaag twee (ik herhaal: TWEE) bakjes koffie op de hele dag gedronken.

• 16 September 2008 - 08:30

Lize En Pa:

Van harte gefeliciteerd met jullie herdenkingsdag van de heugelijke gebeurtenis van 14 jaar geleden.

• 16 September 2008 - 16:02

FMA:

Hoi hoi, ik had even.... heb alle verhalen gelezen. Hartstikke leuk allemaal ! Nog heel veel plezier !

• 17 September 2008 - 13:59

Theo:

Even een kort berichtje van de werkende klasse in Kampen. Onze blauwe vrienden de eerste fanmail voor augustus gestuurd. BTW GP en HES de deur uit. Gr, Theo